Rendszeres olvasók

2013. június 1., szombat

Kiborultam...


Istenem, ezt el sem hiszem! Mintha egy Brazil szappanoperába csöppentem volna... Jajj, de inkább kezdem az elején. Szóval nem lett esküvő, ugyanis szörnyen rossz idő volt, de hogy Elora ne szomorkodjon, felhívtam egy régi barátnőmet, akinek lovardája van. Kate örömmel várt bennünket. Elora autójával mentünk, Így Ryan Allan társaságát élvezte, miután felébredt a délutáni alvásból. 
Elindultunk

Kate már régen látott, nagyon örültünk a találkozásnak

Bemutattam Elorát

Hamar megtalálták a közös hangot. 

Kate már ajánlott is egy lovászt, 
aki majd vezetheti Elora lovát, ugyanis a barátnőm lóháton szeretne érkezni 
az esküvőjére. Eszméletlen ötlet, nem?


hamarosan be is futott

Hirtelen történt valami! 

Elora És Liam ismerték egymást....


Liam egyből ostromolni kezdte, nem is törődve velünk.

Nem értettük, mit sutyorog, de a következő pillanatban...

Megcsókolta Elórát! 

Azt hittem, elájulok! gyorsan befogtam a szemem, hogy ne lássam, mi történik, de egy csattanást hallottam, és Kate elmondta, Liam kapott egy hatalmas pofont. Ezt nem láttam, de gyorsan búcsúzni kellett, mert a barátnőm azonnal hazaindult. Jajj, mi lesz itt? Kiderült, hogy Liam a volt barátja, aki megcsalta, és miatta nem akart senkivel együtt lenni. Aztán jött Leslie, és elvarázsolta. Az úton majdnem rosszul lettem, olyan gyorsan vezetett. Teljesen kiborult, és egész estig nálunk volt. Leslie akkor érte jött. Szerencsére sikerült meggyőznöm, hogy ez a csók nem számít, és Liam nem akar újra összejönni vele. Amikor hazamentek, Kate hívott: a pasi kikönyörögte tőle Lora címét. Most olyan ideges vagyok, remélem nem történik semmi baj! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése