Rendszeres olvasók

2013. július 20., szombat

Dolgoznék, ha tudnék....

Nos,  megint jó sokára jövök, időközben sok minden történt, de szerintem jó lenne, ha kicsit beszámolnék időrendben a velünk történtekről.
 Ryan épp végzett a reggelivel, mikor megjött Elora.
  Szegénynek elege lett a férje bővebb nadrágjaiból, és csak egy olyan ruhája volt, amibe belefért. Hiába, ez van, ha ikrei lesznek az embernek
  Ryan egy darabig velünk volt, aztán visszavonult a saját kis birodalmába, mi pedig beszélgethettünk egy kicsit.
 A fiam nagyon szereti a kis lakrészét.
 Allan konyhai terveiről meséltem, amiért én nem voltam annyira oda, de végül is igaza van, sokkal jobban elférünk, ha a konyha és az ebédlő rendesen elkülönül. 
 Elora azon aggódik, hogy fejezik be a babaszobát időre, mikor Leslie sokat dolgozik a műhelyben, neki pedig nem igazán van ötlete az egészhez.

 Hát, én sem tudok segíteni, akárhogy is töröm a fejem...
 Végül az jut eszembe, Tamás biztos adna pár plusz nap szabadságot, addig pedig kiválogathatnák a szobába a tapétát és a festéket.
 Később, mikor elment, egy kicsit később odaültem a gép mellé, hogy megnézzem,  kell-e olajozni, de ekkor csöngettek. Eléggé morcosan mentem ajtót nyitni...

 Meglepetésemre az újonnan érkezett védőnő állt az ajtóban.
 Jessica Stuart- nak hívják, nagyon ügybuzgó szegénykém,  az az igazság, hogy egy kicsit ki is borított.
 Megnézte Ryan szobáját, majd megkérdezte, hogy ugye nem itt akarjuk a kicsit is elszállásolni, mert akkor zsúfolt lesz a gyerekek élettere. 
 Lementünk a mi emeletünkre, ahol a pici is lakni fog.
 Jess- ő kérte, hogy így nevezzem- szétnézett, majd közölte, hogy talán nem ártana elkezdeni beszerezni a babaholmikat. Na ettől lettem ideges, mert még csak a felénél tartok, minek máris beszerezni a kiságyat??
 Végül elbúcsúzott, hogy átnézzen a szomszédba. Azt hiszem Elora nem fog örülni neki...
 Én pedig fogtam magam, és végre átnéztem a varrógépet!

2 megjegyzés:

  1. Hello from Spain: interesting summary. I love the sewing machine. Keep in touch

    VálaszTörlés
  2. Hola, te visito desde Mexico, tienes un blog muy sgradable, tambien tienes muy bonitos accesorios, el nene es muy dulce, tus sillones son muy lindos, hasta pronto.

    VálaszTörlés