Rendszeres olvasók

2013. május 12., vasárnap

Orvosnál voltam

Allan most inkább a kis Ryannel volt, apa-fia délutánt csaptak, így végre eljutottam a tesóm által ajánlott orvoshoz. Ő még szinte új a szakmában, azóta orvos, hogy Betti megszületett. Otthon Ryan egy női orvosnál jött világra,  igazából nekem kellemetlen lett volna, ha egy idegen férfi lesz a mostani doki, de szerencsém volt. Tehát, megejtettem az első látogatást, és megkaptam az időpontot az első ultrahangra, egy hét múlva. Jaj, már alig várom!
Zoé, a doktornő nagyon kedves volt, és egyből elnyerte a szimpátiám.

Jól elbeszélgettünk mindenféléről. Kérdezett Ryan felől is.
 Végül megkaptam az időpontot, és elégedetten hazajöhettem a családhoz. Minden olyan szépen alakul! Remélem, holnap már megkapjuk a kulcsokat a házhoz, és pakolhatunk :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése