Rendszeres olvasók

2013. május 14., kedd

Otthon, édes otthon!

Tegnap megkaptuk a lakáskulcsot, és a fiúk gyorsan el is kezdtek pakolni. Ryan és én addig Nórával voltunk. Egy kis fotós beszámoló:


Tamás nagyon elfáradt, így ledőlt egy kicsit
Leslie és Allan pedig nem hagyták lustálkodni
meghajigálták a párnákkal
Igaz, a holmijaink még mindig a dobozban vannak, de most már legalább a saját otthonunkban térhettünk nyugovóra. A következő napokban bebútorozzuk a házat, amit alig várok. Már a függönyökre is gondoltam, alig várom, hogy mehessek, és keressek valami szépet.

Ryan nem bánta, hogy "táborozni" kell, amíg kész nem lesz a szobája. Gyorsan elaludt.




Mi pedig beszélgettünk, és tervezgettünk Allan-el.



Szóba került a kisbaba is.

Aztán kaptam egy jóéjt puszit, és megpróbáltunk aludni

Ami nem ment könnyen, mert a régi otthonunkra gondoltam, ami most még hiányzott egy kicsit. Csak az vigasztal,
hogy itt is én fogom berendezni az egész házat, így majdnem olyan lesz, mint régen.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése