Rendszeres olvasók

2013. május 12., vasárnap

Van munkám!

Azt szokták mondani, a mai világban nem egyszerű munkába állni, pláne úgy, hogy hamarosan bővül a családunk, így nagy örömmel vállaltam el egy különleges megbízást: új barátnőm, Elora kért meg, hogy varrjam meg a menyasszonyi ruháját. Mivel a jövő héten tovább költözünk, a varrógépem a testvéremék házában, egy dobozban várja, hogy újra elővegyem. Most nagyon hiányzik ez az elfoglaltság, de már csak pár nap! 



Tehát elmentünk a közeli méteráru boltba, és megnéztük a kínálatot. Az eladó nagyon kedves volt velünk.
 És elővette a legszebb anyagait.

 Elorának viszont teljesen más elképzelései voltak, de az eladó nem esett kétségbe, hanem hátrament a raktárba
Ryan igazi kis pasi, már nagyon nyűglődött, de mi  reménykedtünk, hogy hamarosan végzünk


 Mikor Gyöngyi visszatért, a barátnőm elragadtatva csapta össze kezeit: "Ez az!" - kiáltotta, ahogy meglátta a fehér szatént, és a fekete vékonyabb anyagot
 "meg tudod ebből csinálni?"- kérdezte, én pedig bólintottam. Szinte láttam magam előtt a szoknyát.


Tényleg gyönyörű lesz! Elora azonnal meg is vette.

Otthon még egyszer lefotóztam, mielőtt eltettem volna, mert nem akartam, hogy Allan véletlen
elszólja magát, mikor Leslie-vel beszélget legközelebb. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése